..

:: Ahlan Wasahlan

Ahlan Wasahlan Ke Blog Ukhti Hazwani .. Moga Mendapat Faedah .. :)

blog moods


sahabatku

Wednesday, February 16, 2011

result

entah knapa dengan hatiku sejak belakangan ini...hurmm...
risau pd kptsn pprksaan yg bakal keluar tak lma lg....
aduh...!!knapa rsa takot ya...??
sdgkan ana dh bwat sehabis baik...
ana risau kptsn ana tidak melayakkan ana ke prgkt yg lbh tggi...
ana rsaw usaha ana hya sia2 slama nie...
ana jga tdk mahu mlakakan hati mak ayah ana...
hurmmm....
ya ALLAH...
engkau berikanlah yg terbaik untuk hambaMU ini...
agar aku dapat meneruskan perjuangan ini...
perjuangan dalam memartabatkan agamaMU..
bwat sahabat2 blogger...
doakan ana yea...
moga2 doa antara kita dmakbulkan...



6 comments:

Ismi.. Nazihah said...

Assalaamualaikum..tnggu result stp ke?? semoga beroleh kejayaan..amin...InsyaAllah^^,

nur qalbi said...

w`slm...na`am nazihah...tgah tggu result stpm....tkot rsewnyer...amin...moga2 doa enti dimakbulkan ALLAH....:-)

Ismi.. Nazihah said...

...ana juga tnggu result stpm..21 ni kuar dah kn?? ^^,...jgn risau..Allah SWT sentiasa ada di sisi kita yg sentiasa mengingatiNya..YA,MOGA2 DIMAKBULKAN ALLAH..nur qalbi pasti berjaya!..hehe..^^,

nur qalbi said...

insyaALLAH...moga2 enti juga berjya...sme2 la ktew brdoa yaa....harap kjayaan milik kita bersama...nnt jgn lpew gtaw result enti pd ana yaa....:-)

aisyah_syahirah said...

salam sahabat2
oo..penunggu result ke ni, hehe
sabow n just doa kat Allah je..
klu lulus, alhamdulillah n
klu xberape ok 2, mungkin ada hikmah disebalik kegagalan tu..
moga2 hidup sentiasa mengingati Allah..
wassalam

nur qalbi said...

w`slm aisyah...na`am...tgah tggu result...doa2kan kmi yea...time kaseh atas nasihat tue yaa...:-)