..

:: Ahlan Wasahlan

Ahlan Wasahlan Ke Blog Ukhti Hazwani .. Moga Mendapat Faedah .. :)

blog moods


sahabatku

Sunday, January 16, 2011

bismillahirrahmanirrahim

ya ALLAH...
ku mulakan madah bicaraku pada malam ini dengan ungkapan
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM...
ketika ini aku megharapkan redhaMU
dalam keputusan yg ingin kulakukan...
aku mahu hatiku dijaga olehMU...
sentiasa mendapat redhaMU...
hati remajaku tika ini dilamar seekor kumbang..
yg belum ku kenali sepenuhnya....
perlukah aku menerimanya...
aku masih punya ibu bapa...sahabat...teman...
dan saudara mara untuk menyayangiku...
mungkin aku menerima kumbang itu...
tetapi bukan untuk menjadi teman hidupku...
sama ada untuk seketika atau selamanya...
biarlah ketika ini...dia menjadi teman seperjuanganku..
dalam mengharungi kehidupan...
demi agamaMU....
bukakanlah pintu hatinya..agar memahami hatiku...
wahai kumbang...
moga kau mendengar rintihan hati ini....
ya RABBUL IZZATI....
pada tika dan saat ini jua...
ku memohon padaMU...
agar kau kurniakan diriku...
jodoh yang mampu membimbingku...
atas neracaMU...
dan bersama2ku...memprjuangkan AGAMAMU....
pada saat yang KAU rasakan layak...
untuk aku...
menjadi seorang muslimah yang sejati...
insan yang disegani..
teman yang memahami...
dan...
isteri yang mithali...
ya ALLAH...
kehidupanku hanya mengharapkan keredhaan darimu...
tidak terasa apa2 pada diri ini...
andai diri jatuh tersungkur...
hilang dalam kegelapan..
dari ajaran mulia dari utusanMU....
ya RAHMAN...
berkatilah kehidupanku ini....
di atas alam ciptaanMU....
AMIN...



No comments: