..

:: Ahlan Wasahlan

Ahlan Wasahlan Ke Blog Ukhti Hazwani .. Moga Mendapat Faedah .. :)

blog moods


sahabatku

Thursday, January 20, 2011

harapan dan impian

apa yang ada di fikiran sekarang niey hanya memikirkan soal masa depan....ya ALLAH...engkau berikanlah aku keputusan yang cemerlang agar aku dapat menyambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi...agar bertambah pengetahuanku...agar semakin kukuh imanku...agar mampu aku memperjuangkan agamaMU....pada masa yang sama...aku  takut memikirkan keputusan STPM yang bakal keluar tak lama lagi...hanya ALLAH yg taw gelodak hati nie...tercapai ke impian ak nak ke universiti mcm kwn2 yang lain...insyaALLAH...moga2...sahabat2..doa2kanlah yer...
hurmm...kelmarin posmen datang...surat2 yang ditunggu2 oleh aku dan sekeluarga akhirnya sampai jua....pengorbanan mak dan ayah mengorbankan waktu kerja untuk membawa adik ke temuduga awal kemasukan ke SPPTD akhirnya tidak sia2....alhamdulillah...adik terpilih untuk sesi pemilihan akhir untuk menyertai pasukan tentera darat Malaysia....sekiranya adik berjaya untuk sesi pemilihan kali nie...insyaALLAH...adik juga akan menjadi seorang tentera...mcm angah...dan mcm ayah suatu ketika dahulu...moga2 semangat adik tak pudar...
untuk adik aku...all da best dik...!! :-)
angah plak tak lama lg dah nak passing out...bln 4 nie la kowt...dia pun bakal menjadi seorang tentera juga...semangat darah perjuangan mengalir dalam aluran darah kami adik beradik...semangat cintakan negara.... :-)
semoga mak dan ayah bangga dengan kami adik beradik... :-)

No comments: